EK-13 : PROJE DEĞERLENDİRME FORMU
Aşağıdaki form, proje öğrencilerinizin çalışmalarını değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. Öğrencilerinizi en iyi şekilde ifade eden performans düzeyinin altına ( X ) işareti koyunuz.
Projenin Adı:
Öğrencinin Adı-Soyadı: Sınıfı-Numarası:
GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI |
Performans Düzeyi
Zayıf |
Orta |
İyi |
Çok İyi |
1 |
2 |
3 |
4 | |
I. Proje Hazırlama Süreci |
Projeye uygun çalışma planı yapma |
|
|
|
|
Grup içinde görev dağılımı yapma |
|
|
|
|
İhtiyaçları belirleme |
|
|
|
|
Farklı kaynaklardan bilgi toplama |
|
|
|
|
Projeyi plana göre gerçekleştirme |
|
|
|
|
Türkçeyi düzgün ve doğru yazma |
|
|
|
|
Bilgilerin doğruluğu |
|
|
|
|
Toplanan bilgilerin analiz edilmesi |
|
|
|
|
Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma |
|
|
|
|
Toplanan bilgileri düzenleme |
|
|
|
|
Eleştirel düşünme becerisini gösterme |
|
|
|
|
Yaratıcılık yeteneğini kullanma |
|
|
|
|
Türkçeyi doğru ve düzgün kullanma |
|
|
|
|
Sorulara cevap verebilme |
|
|
|
|
Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma |
|
|
|
|
Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme |
|
|
|
|
Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma |
|
|
|
|
Verilen sürede sunuyu yapma |
|
|
|
|
Sunum sırasındaki öz güvene sahip olma |
|
|
|
|
Severek sunu yapma |
|
|
|
|
Öneri ve Düşünceler
..........................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................