-
fenci.gen.tr
 
 
   

MENÜ
  FEN FEN BİLİMLERİ MENÜSÜ
fen Fen Yazılıları (5-6-7-8.Sınıf)
Bilim Uygulamaları Yazılıları
BEP Yazılı Soruları
Fen Planları (Yıllık-Günlük-Bep)
Fen Zümre Toplantı Tutanakları
Fen Şube Toplantı Tutanakları
Fen Sunu ve Slaytları
Fen Çalışma Kağıtları
Önce Konu-Sonra Soru
Fen TEST Soruları İndir
Fen Konu Özetleri-1
Fen Konu Özetleri-2
Bilim,Fen ve Teknoloji Kulübü
MEB Kazanım Testleri (Tüm Yıllar)
LGS Denemeleri
PYBS Soruları ve Cevapları
Fen Ders Kitapları


İLETİŞİM
Bize Ulaşın
Öğretmen Grubumuz-1
Öğretmen Grubumuz-2

 

Grup Öz Değerlendirme Formu
  Yazılar || Fen Ve Teknoloji
   Grup Öz Değerlendirme Formu


 c) Grup Öz Değerlendirme Formu

            Aşağıdaki tabloda gurubunuzu en iyi şekilde ifade eden performans düzeyi altına ( X ) işareti koyunuz.

            Grubun Adı:

            Gruptaki Öğrencilerin Adları:

               DEĞERLENDİRİLECEK TUTUM VE DAVRANIŞLAR                Performans Düzeyi
 Her Zaman

     ( 3 )

  Bazen

   ( 2 )

Hiçbir Zaman

   ( 1 )

 1. Araştırma planı yaptık.      
 2. Görev dağılımı yaptık.      
 3. Araştırmada çeşitli kaynaklardan yararlandık.      
 4. Etkinlikleri birlikte hazırladık.      
 5. Görüşlerimizi rahatlıkla söyledik.      
 6. Grupta uyum içinde çalıştık.      
 7. Birbirimizin görüşlerini ve önerilerini dinledik.      
 8. Grupta birbirimize güvenerek çalıştık.      
 9. Grupta birbirimizi takdir ettik.      
10. Çalışmalarımız sırasında birbirimizi cesaretlendirdik.      
11. Sorumluluklarımızı tam anlamıyla yerine getirdik.      
12. Çalışmalarımızı etkin bir biçimde sunduk.      
TOPLAM      

  Aşağıdaki soruları grubunuza göre cevaplayınız.

  1. Çalışmalar sırasında karşılaştığınız en büyük problem neydi?

      ....................................................................................................................................................................................

      ....................................................................................................................................................................................

  2. Bu problem nereden kaynaklanıyordu?

      ....................................................................................................................................................................................

      ....................................................................................................................................................................................

  3. Grubunuzun en iyi olduğu alan neydi?

      ....................................................................................................................................................................................

      ....................................................................................................................................................................................

  4. Grup olarak neyi/neleri daha iyi yapabilirdiniz? Size engel olan neden/nedenler neydi?

      ....................................................................................................................................................................................

      ....................................................................................................................................................................................

 


[ Yazan : fikret | Okunma : 2437 ]



Son 5 Yorum

Henüz Yorum Yazılmamış.
Siz bir tane yazın..



Yorum ekleyin..(Sadece üyeler)

Kodlar , Duygular (Smile'ler)

SON EKLENENLER
 

5-6-7-8.Sınıf 2.Dönem Yıl Sonu ŞÖK Tutanakları

Fen Bilimleri Dersi Yıl Sonu Zümre Toplantı Tutanakları

Güneş Sistemi

İNSandA ÜREME, BÜYÜME VE GELİŞME

Destek ve Hareket Sistemi

GÜNEŞ VE AY TUTULMALARI

Boşaltım Sistemi

Bileşke kuvvet

AYNALAR

Dolaşım Sistemi

IŞIĞIN KIRILMASI VE MERCEKLER

BİTKİ VE HAYVANLARDA ÜREME, BÜYÜME VE GELİŞME

AMPULLERİN BAĞLANMA ŞEKİLLERİ

IŞIĞIN SOĞURULMASI

Sindirim Sistemi

Tüm Dosyalar

Copyright © 2007-2022
www.fenci.gen.tr Sizinle 15 Yıldır Birlikte!
Hatırla :