-
fenci.gen.tr
 
 
   

MENÜ
  FEN FEN BİLİMLERİ MENÜSÜ
fen Fen Yazılıları (5-6-7-8.Sınıf)
Bilim Uygulamaları Yazılıları
BEP Yazılı Soruları
Fen Planları (Yıllık-Günlük-Bep)
Fen Zümre Toplantı Tutanakları
Fen Şube Toplantı Tutanakları
Fen Sunu ve Slaytları
Fen Çalışma Kağıtları
Önce Konu-Sonra Soru
Fen TEST Soruları İndir
Fen Konu Özetleri-1
Fen Konu Özetleri-2
Bilim,Fen ve Teknoloji Kulübü
MEB Kazanım Testleri (Tüm Yıllar)
LGS Denemeleri
PYBS Soruları ve Cevapları
Fen Ders Kitapları


İLETİŞİM
Bize Ulaşın
Öğretmen Grubumuz-1
Öğretmen Grubumuz-2

 

Model Oluşturmak İçin Dereceli Puanlama Anahtarı
  Yazılar || Fen Ve Teknoloji
   Model Oluşturmak İçin Dereceli Puanlama Anahtarı


 ç) Model Oluşturmak İçin Dereceli Puanlama Anahtarı

                             Aşağıdaki dereceli puanlama anahtarı, hazırladığınız çalışmayı değerlendirmek için hazırlanmıştır. Bu anahtar, aynı zamanda modelinizde hangi ölçütlere dikkat edeceğiniz konusunda size bilgi vermektedir.

                             Grubun Adı:                                                                                  Alınan Puan:

                             Grubun Ödevi Sunduğu Tarih:

Performans Düzeyi                                         Ölçütler ve Ölçüt Tanımlamaları
                                                                İçerik
       Çok İyi

   - 4 Puan -

Model, konuyu ve amacını her yönü / özelliği ile açık ve anlaşılır olarak yansıtmakta.
          İyi

  - 3 Puan -

Model, konuyu ve amacını açıkça yansıtmakta anacak anlaşılır değil.
       Orta

  - 2 Puan -

Model, konuyu yansıtmakta ancak amaç anlaşılır değil.
  Geliştirilebilir

  - 1 Puan -

Model, konuyu ve amacını yansıtmamakta.
                                                                    Özgünlük
     Çok İyi

  - 4 Puan -

Model, özgün ve yaratıcı. Posterde, alıntı hiç yok.
        İyi

  - 3 Puan -

Model, özgün ve yaratıcı. Posterde, alıntı çok az.
      Orta

  - 2 Puan -

Model özgün, ancak yaratıcı değil. Posterde, alıntı çok fazla.
  Geliştirilmeli

  - 1 Puan -

Model, özgün ve yaratıcı değil. Posterin tamamı alıntı.
                                          Malzeme Kullanma ve Malzemelerin Birbiriyle Uyumu
    Çok İyi

  - 4 Puan -

Modeldeki malzemelerin hepsi konunun açıklanmasını destekler nitelikte ve malzemeler arasında tam bir uyum var.
       İyi

  - 3 Puan -

Modeldeki malzemelerin çoğu konunun açıklanmasını destekler nitelikte ve malzemeler arasında genel anlamda uyum var.
     Orta

  - 2 Puan -

Modeldeki malzemelerin birkaçı konunun açıklanmasını destekler nitelikte ve malzemeler arasında fazla uyum yok.
   Geliştirilmeli

   - 1 Puan -

Modeldeki malzemelerin hiçbiri konunun açıklanmasını destekler nitelikte değil ve malzemeler arasında hiç uyum yok.
                                                                    Sunum
       Çok İyi

   - 4 Puan -

Grup üyelerinin hepsinin sunumda görevi var. Sunumda sorulan sorulara, grubun verdiği cevapların hepsi doğru.
         İyi

   - 3 Puan -

Grup üyelerinin çoğunun sunumda görevi var. Sunumda sorulan sorulara, grubun verdiği cevapların çoğu doğru.
       Orta

   - 2 Puan -

Grup üyelerinden birkaç kişinin görevi var. Sunumda sorulan sorulara, grubun verdiği cevapların çok azı doğru.
   Geliştirilmeli

  - 1 Puan -

Sunumda sadece bir kişinin görevi var. Sunumda sorulan sorulara, grubun verdiği cevapların hepsi yanlış ya da hiç cevap yok.

[ Yazan : fikret | Okunma : 3615 ]



Son 5 Yorum

Henüz Yorum Yazılmamış.
Siz bir tane yazın..



Yorum ekleyin..(Sadece üyeler)

Kodlar , Duygular (Smile'ler)

SON EKLENENLER
 

5-6-7-8.Sınıf 2.Dönem Yıl Sonu ŞÖK Tutanakları

Fen Bilimleri Dersi Yıl Sonu Zümre Toplantı Tutanakları

Güneş Sistemi

İNSandA ÜREME, BÜYÜME VE GELİŞME

Destek ve Hareket Sistemi

GÜNEŞ VE AY TUTULMALARI

Boşaltım Sistemi

Bileşke kuvvet

AYNALAR

Dolaşım Sistemi

IŞIĞIN KIRILMASI VE MERCEKLER

BİTKİ VE HAYVANLARDA ÜREME, BÜYÜME VE GELİŞME

AMPULLERİN BAĞLANMA ŞEKİLLERİ

IŞIĞIN SOĞURULMASI

Sindirim Sistemi

Tüm Dosyalar

Copyright © 2007-2022
www.fenci.gen.tr Sizinle 15 Yıldır Birlikte!
Hatırla :