Performans Düzeyi |
Ölçütler ve Ölçüt Tanımlamaları |
|
Rollerin İçeriği |
Çok İyi
- 4 Puan - |
Oyunlarda yer alan rollerin hepsi, ödev konusunu ve amacını tamamen yansıtmakta. |
İyi
- 3 Puan - |
Oyunlarda yer alan rollerin çoğunluğu, ödev konusunu ve amacını yansıtmakta. |
Orta
- 2 Puan - |
Oyunlarda yer alan rollerin birkaçı, ödev konusunu ve amacını yansıtmakta. |
Geliştirilmeli
- 1 Puan - |
Oyunlarda yer alan rollerin hiçbiri, ödev konusunu ve amacını yansıtmamakta. |
|
Rol Paylaşımı |
Çok İyi
- 4 Puan - |
Gruptaki öğrencilerin hepsinin üstlendiği farklı roller var. |
İyi
- 3 Puan - |
Gruptaki öğrencilerin çoğunun üstlendiği farklı roller var. Birkaç kişinin rolü yok. |
Orta
- 2 Puan - |
Gruptaki öğrencilerin çok azının üstlendiği farklı roller var. Çoğu öğrencinin rolü yok. |
Geliştirilmeli
- 1 Puan - |
Grupta rol paylaşımı yok. |
|
Kostüm |
Çok İyi
- 4 Puan - |
Bütün karakterlerin kostümleri, rollerine uygun. |
İyi
- 3 Puan - |
Çoğu karakterin kostümü, rollerine uygun. |
Orta
- 2 Puan - |
Birkaç karakterin kostümü, rollerine uygun. |
Geliştirilmeli
- 1 Puan - |
Hiçbir karakterin kostümü, rollere uygun değil. |
|
Oyun ve Sunum |
Çok İyi
- 4 Puan - |
Gruptaki herkesin yaptığı rol, dikkat çekici özellikte. Grubun sorulan sorulara verdiği cevapların hepsi doğru. Öğrencilerin hepsinin rollerini canlandırırken kullandıkları dil, rollerine uygun. |
İyi
- 3 Puan - |
Grup öğrencilerinin çoğunun yaptığı rol, dikkat çekici özellikte. Grubun sorulan sorulara verdiği cevapların çoğu doğru. Çoğu öğrencinin rolleri canlandırırken kullandığı dil, rollerine uygun. |
Orta
- 2 Puan - |
Grup öğrencilerinin birkaçının yaptığı rol, dikkat çekici özellikte. Grubun sorulan sorulara verdiği cevapların birkaçı doğru. Sadece birkaç öğrencinin rollerini canlandırırken kullandığı dil, rollerine uygun. |
Geliştirilmeli
- 1 Puan - |
Grup öğrencilerinin yaptığı roller, dikkat çekici değil. Grubun sorulan sorulara verdiği cevapların hepsi yanlış. Hiçbir öğrencinin rolünü canlandırırken kullandığı dil, rolüne uygun değil. |