Cümle No |
Cümleler |
Bana çok az uyuyor
( 1 )
|
Bana biraz uyuyor
( 2 )
|
Bana orta derecede uyuyor
( 3 )
|
Bana uyuyor
( 4 )
|
Bana çok uyuyor
( 5 )
|
1 |
Kitaplar benim için çok önemlidir. |
|
|
|
|
|
2 |
Sayıları zihnimde kolaylıkla hesaplayabilirim. |
|
|
|
|
|
3 |
Gözlerimi kapattığımda sıkça net resimler görürüm. |
|
|
|
|
|
4 |
Düzenli olarak bir spor dalı veya bir fiziksel etkinlikle uğraşırım. |
|
|
|
|
|
5 |
Her tür hayvanı severim. |
|
|
|
|
|
6 |
Şarkı söylerken kulağa hoş gelen bir sesim vardır. |
|
|
|
|
|
7 |
İş ve arkadaş çevremde görüş ve düşüncelerine başvurulan biriyim. |
|
|
|
|
|
8 |
Düzenli olarak yalnız başıma kendi iç dünyama yönelir veya yaşamla ilgili önemli soruları düşünmeye zaman harcarım. |
|
|
|
|
|
9 |
Kavramları okumadan, söylemeden veya yazmadan önce zihnimde canlandırırım. |
|
|
|
|
|
10 |
Matematik ve / veya Fen bilimleri okulda en çok sevdiğim dersler arasındadır. |
|
|
|
|
|
11 |
Renklere karşı duyarlıyım. |
|
|
|
|
|
12 |
Bir yerde uzunca süre oturmak benim için zordur. |
|
|
|
|
|
13 |
Bir takım şeyleri organize etmeyi veya düzenlemeyi severim. |
|
|
|
|
|
14 |
Duyduğun bir notanın yanlış olup olmadığını söyleyebilirim. |
|
|
|
|
|
15 |
Koşu veya yüzme gibi bireysel sporlar yerine hentbol, voleybol ve basketbol gibi grup sporlarını tercih ederim. |
|
|
|
|
|
16 |
Kendi hakkımda daha pek çok şey öğrenebilmek için, danışma oturumlarına veya kişilik geliştirme seminerlerine katılmaktayım. |
|
|
|
|
|
17 |
Televizyon veya film seyretmekten çok, radyo veya konuşma kasetlerini dinlerim. |
|
|
|
|
|
18 |
Oyunlar oynamaktan veya mantıksal düşünmeyi gerektiren zeka bulmacalarını çözmekten hoşlanırım. |
|
|
|
|
|
19 |
Genellikle etrafımda gördüğüm şeyleri kaydetmek için kamera veya benzeri bir alet kullanırım. |
|
|
|
|
|
20 |
Dikiş, dokumacılık, oymacılık, doğramacılık veya model inşa etmek gibi el becerisi gerektiren etkinliklerle uğraşmayı severim. |
|
|
|
|
|
21 |
Doğada ve dışarıda olmaktan zevk alırım. |
|
|
|
|
|
22 |
Sıkça radyo, kaset veya CD ( kompakt disk ) dinlerim. |
|
|
|
|
|
23 |
Bir problemim olduğunda bunu kendi başıma çözmek yerine daha çok bir başka kişiden yardım almayı almayı yeğlerim. |
|
|
|
|
|
24 |
Aksilikleri olgunlukla karşılayabilirim. |
|
|
|
|
|
25 |
Bir kelimeden başka kelimeler türetme ya da sözcük bulmacası gibi oyunlardan hoşlanırım. |
|
|
|
|
|
26 |
... olursa ne olur? şeklinde küçük deneyler tasarlamaktan ( kurmaktan ) hoşlanırım ( örneğin, gül ağacıma verdiğim suyun miktarını her hafta iki katına çıkarsam ne olur? |
|
|
|
|
|
27 |
Yap - boz, labirentler ve diğer görsel bulmacaları çözmekten hoşlanırım. |
|
|
|
|
|
28 |
En iyi fikirler, uzun yürüyüşlere çıktığımda veya koşu yaparken ya da herhangi bir fiziksel etkinlikle uğraşırken aklıma gelir. |
|
|
|
|
|
29 |
Balık tutma, avcılık, bahçe düzenlemesi, bitki yetiştirme veya yemek yapmaktan hoşlanırım. |
|
|
|
|
|
30 |
Bir müzik aleti çalıyorum. |
|
|
|
|
|
31 |
En az üç yakın arkadaşım var. |
|
|
|
|
|
32 |
Kendime ait özel bir hobim veya ilgi alanım vardır. |
|
|
|
|
|
33 |
Tekerlemeler, komik şiirler veya kelime oyunları ile kendimi ve başkalarını eğlendirmekten hoşlanırım. |
|
|
|
|
|
34 |
Olaylarda yapı, düzen ve mantıksal sıralama ararım. |
|
|
|
|
|
35 |
Geceleri gerçekte yaşadığımı hissettiğim rüyalar görürüm. |
|
|
|
|
|
36 |
Genellikle boş zamanlarımı dışarıda geçirmeyi severim. |
|
|
|
|
|
37 |
Taş, kabuk, yaprak, böcek, kelebek, pul, spor kartları veya mücevher gibi şeylerin koleksiyonunu yaparım. |
|
|
|
|
|
38 |
İçinde hiç müzik olmasaydı hayatım çok zevksiz ( sıkıcı ) olurdu. |
|
|
|
|
|
39 |
Kendi kendime eğlenmek yerine arkadaşlarımla eğlenmeyi tercih ederim. |
|
|
|
|
|
40 |
Hayatımla ilgili, üzerinde düzenli olarak düşündüğüm bazı önemli hedeflerim var. |
|
|
|
|
|
41 |
Diğer insanlar bazen beni durdurup yazarken veya konuşurken kullandığım kelimelerin anlamlarını açıklamamı isterler. |
|
|
|
|
|
42 |
Bilimdeki yeni gelişmelerle ilgilenirim. |
|
|
|
|
|
43 |
Tanımadığım yerlerde genellikle yolumu bulabilirim. |
|
|
|
|
|
44 |
Biriyle konuşurken el ve bedensel hareketleri kullanırım. |
|
|
|
|
|
45 |
Dolaplarım, çekmecelerim ve çalıştığım yer genellikle temiz ve düzenlidir. |
|
|
|
|
|
46 |
Bazen kendimi, aklıma bir reklam müziği veya bir başka melodi takılmış bir halde yolda yürürken bulurum. |
|
|
|
|
|
47 |
Nasıl yapılacağını bildiğim bir şeyi bir başka kişi veya grup insana öğretme konusunda meydan okumayı severim. |
|
|
|
|
|
48 |
Güçlü ve zayıf yönlerim konusunda gerçekçi bir görüşüm vardır ( bu görüşüm başka kaynaklar tarafından da destekleniyor ). |
|
|
|
|
|
49 |
Okulda, İngilizce, sosyal alanlar ve tarih benim için matematikten ve fen bilimlerinden daha kolaydı. |
|
|
|
|
|
50 |
Hemen her olayın mantıklı bir açıklaması olduğuna inanırım. |
|
|
|
|
|
51 |
Resim çizmeyi veya bir şeyler karalamayı severim. |
|
|
|
|
|
52 |
Nesneler ( cisimler ) hakkında daha çok şey öğrenmek için onlara dokunma gereği duyarım. |
|
|
|
|
|
53 |
Düzenli olarak, değişen hava şartlarını öğrenmek için hava durumunu takip ederim. |
|
|
|
|
|
54 |
Bir müzik parçasına, davul veya tamburin gibi basit bir vurmalı çalgıyla kolaylıkla tempo tutabilirim. |
|
|
|
|
|
55 |
Kendimi bir lider olarak görüyorum ( ya da diğer insanlar öyle söylüyor ) |
|
|
|
|
|
56 |
Bir hafta sonunu etrafta pek çok insanın bulunduğu havalı bir yerde geçirmektense yalnız başıma ağaçlar arasında bir kulübede geçirmeyi tercih ederim. |
|
|
|
|
|
57 |
Araba ile giderken yol boyundaki manzarayı seyretmekten çok, yoldaki levhalara yazılan yazılara daha çok dikkat ederim. |
|
|
|
|
|
58 |
Bazen soyut, sözsüz, görüntüsüz, kavramlar hakkında net bir şekilde düşünürüm. |
|
|
|
|
|
59 |
Okuldayken geometri cebirden daha kolaydı. |
|
|
|
|
|
60 |
Eğlenceli gezintiler veya buna benzer etkinliklerden hoşlanırım. |
|
|
|
|
|
61 |
Nesneleri benzer gruplara ayırmak veya sınıflandırmaktan daima hoşlanırım. |
|
|
|
|
|
62 |
Pek çok değişik şarkının veya müzik parçasının melodisini bilirim. |
|
|
|
|
|
63 |
Kalabalığın ortasında kendimi rahat hissederim. |
|
|
|
|
|
64 |
Kendimi güçlü veya hür iradesi olan biri biliyorum. |
|
|
|
|
|
65 |
Konuşmalarımda, okuduğum veya duyduğum şeylere sıklıkla başvururum. |
|
|
|
|
|
66 |
İnsanların evde, iş yerinde veya okulda söylediği ve yaptığı şeylerde mantık eksiklikleri bulurum. |
|
|
|
|
|
67 |
Bir şeye yukarıdan kuşbakışı bakıldığında nasıl görünebileceğini rahatça gözümde canlandırabilirim. |
|
|
|
|
|
68 |
Kendimi iyi koordine olmuş biri olarak tarif edebilirim. |
|
|
|
|
|
69 |
Aletlerin nasıl çalıştığını anlamak isterim. |
|
|
|
|
|
70 |
Bir müzik parçasını bir veya iki defa duyarsam onu genellikle doğru bir şekilde söyleyebilir ya da mırıldanabilirim. |
|
|
|
|
|
71 |
İşimle, okulumla veya içinde bulunduğum toplumla ilgili sosyal etkinliklere katılmayı severim. |
|
|
|
|
|
72 |
Olayları veya özel hayatımı kaydetmek için günlük ya da ajanda tutarım. |
|
|
|
|
|
73 |
Özellikle gurur duyduğum ve diğer insanlar tarafından tanınmamı sağlayan bir şeyler yazdım. |
|
|
|
|
|
74 |
Bir şey bir yolla ölçüldüğü, gruplandırıldığı, analiz edildiği veya miktarı hesaplandığı zaman kendimi daha rahat hissederim. |
|
|
|
|
|
75 |
İçinde çok resim bulunan okuma materyaline bakmayı ( incelemeyi ) tercih ederim. |
|
|
|
|
|
76 |
Yeni bir beceriyi edinmek için onun hakkında okumak veya videodan onunla ilgili bir şeyler izlemek yerine o beceriyi pratik yapmaya ihtiyacım vardır. |
|
|
|
|
|
77 |
Okulda en sevdiğim dersler, edebiyat ve sosyal alanlardan çok laboratuar bilimleriydi. |
|
|
|
|
|
78 |
Ders çalışırken, iş yaparken veya yeni bir şey öğrenirken sıkça ufak tefek melodiler söyler veya ayağımla yere vurarak tempo tutarım. |
|
|
|
|
|
79 |
Akşamlarımı, evde yalnız oturmaktansa arkadaşlarımla beraber faydalı işler yapmayı tercih ederim. |
|
|
|
|
|
80 |
Serbest meslek sahibiyim veya en azından kendi işimi kurma konusunda ciddi düşüncelerim var. |
|
|
|
|
|