-
fenci.gen.tr
 
 
   

FEN KURDU LGS SORU BANKASI
 

FEN KURDU LGS SORU BANKASI

8.sınıf LGS soru bankası
çıktı
MENÜ
  FEN FEN BİLİMLERİ MENÜSÜ
fen Fen Yazılıları (5-6-7-8.Sınıf)
Bilim Uygulamaları Yazılıları
BEP Yazılı Soruları
Fen Planları (Yıllık-Günlük-Bep)
Fen Zümre Toplantı Tutanakları
Fen Şube Toplantı Tutanakları
Fen Sunu ve Slaytları
Fen Çalışma Kağıtları
Önce Konu-Sonra Soru
Fen TEST Soruları İndir
Fen Konu Özetleri-1
Fen Konu Özetleri-2
Bilim,Fen ve Teknoloji Kulübü
MEB Kazanım Testleri (Tüm Yıllar)
LGS Denemeleri
PYBS Soruları ve Cevapları
Fen Ders Kitapları
fenkurdu.gen.tr


İLETİŞİM
Telif Uyarısı
Bize Ulaşın
Öğretmen Grubumuz-1
Öğretmen Grubumuz-2

Ofiste Beslenme Kuralları
  Yazılar || Sağlık
   Ofiste Beslenme Kuralları


Ofiste beslenme kuralları

Ofiste düzensiz besleniyorsanız, kilo alıyorsanız bu haber tam size göre...

Hayatınızın neredeyse yarıdan fazlasını geçirdiğiniz ofisinizde daha verimli, enerjik ve az stresli hale olmak aslında çok ufak ayrıntılarla mümkün. Gün içinde beslenmenize biraz daha dikkat ederseniz, farkı hissedebilirsiniz.

Ne kadar sevimli bir işiniz bile olsa, stres daima çok yakınızda olabilir. Yaşadığınız tüm bu olumsuz durumları ortadan kaldırmak için ofisin yeni kurallarına uymaya hemen başlayın.

Ne yersem tüm gün boyunca enerjik olurum?
Akdeniz yeşilliklerinin yanında balık ve birkaç litre su.

Sebepsiz yere ortaya çıkan baş ağrısıyla, yorgunlukla ve düşük konsantrasyonla baş etmenin neredeyse en etkili yolu sudan geçiyor.

Ne yersem daha yaratıcı olurum?
Avokado ve mozzarella peyniri salatası, yanında ceviz.

Avokado, E ve B6 vitaminleri açısından en zengin besinlerden biri.
Protein açısından en zengin peynirlerden biri olan mozzarella ise sürekli uyanık kalmak için o ilk fırsatta sarıldığın kahveden çok daha iyi bir seçim.

Ne yersem yoğun stresin altından başarıyla kalkarım?
Kabuklu patates ve fasulye.

Kabuklarıyla birlikte fırınlanan o nefis patates dilimleri agresif ruh halinizi ve stresi yenmenizde birebir.

Fasulyenin faydalarına gelirsek. Fasulye, enerjinin belli seviyede sabitlenmesine ve daha uzun süre iyi hissetmenize yardımcı olur.

Ne yersem ayaküstü çabucak öğle yemeğinin zararlarını aza indirebilirim?
Muzlu milkshake ve bir paket kabak çekirdeği içi.

Sağlıklı ve olabildiğince çabuk bir öğlen atıştırması için en ideal besinlerden biri muzdur. Kan şekeri seviyenizi özellikle de sütle karıştırılıp koyu ve yoğun bir milkshake halinde hazırlandığında, kontrollü bir şekilde enerji seviyesine getiren muz, gün ortasında tam bir kurtarıcıdır.

Kabak çekirdeği içi ise protein, beynin zinde kalmasına ve dolayısıyla daha verimli olmaya yardımcı olur.

[ Yazan : vuslat | Okunma : 1716 ]



Son 5 Yorum

Henüz Yorum Yazılmamış.
Siz bir tane yazın..



Yorum ekleyin..(Sadece üyeler)

Kodlar , Duygular (Smile'ler)

Copyright © 2007-2022
www.fenci.gen.tr Sizinle 12 Yıldır Birlikte!
Hatırla :   
 

FEN KURDU LGS SORU BANKASI

8.sınıf LGS soru bankası
çıktı